2008. december 19., péntek

Mégis jön a karácsony!


Kezdődött azzal, hogy hétfőn este vásárolni voltunk és a mézeskalácsba forralt borhoz való fűszerkeveréket vettem. Benne volt minden, ami nekem kellett, sőt még pluszban is volt, de itt nem mézeskalácshoz, hanem forralt borhoz árulják. Aztán azzal fűszereztem kedden az almalevest és összetörve azt tettem a szobába egy tálkába. Teljesen karácsonyi illat van a lakásban tőle.
Továbbra is hallgattuk/hallgatjuk a Zeneovi téli-karácsonyi dalait, miközben mi is hangosan énekeljük.
A nagytakarításnak a végén járok. Még van tennivaló, nem mondom, de már látom a végét, valóban! És még van néhány nap! Elképzelésem szerint kedden végzek mindennel, így szerdán már csak a fadíszítés, a kajatálalás, készülődés, pihenés és természetesen, az angyalkavárás, ajándékbontás marad hátra. Egészen estig, amikor Anyuékkal és Melindáékkal közösen ünnepeljük a Szentestét. Úgy tűnik, hogy idén Melindáéknál leszünk, bár még nem biztos.
Tegnap megsütöttem a mézeskalácsot. Azaz megsütöttük, hiszen Kriszta sokat segített nekem. Legfőképpen hátramozdítani, de az akarat a fontos, na! Azért már elég ügyesen szaggatta ki a kis figurákat, csak több ereje kellett volna, hogy legyen, mert nem tudta egészen átvágni a tésztát. Ma pedig méltó társam volt a díszítésnél is. Gyönyörűen dolgozott a hevenyészett zacskó-habzsákkal, szépen ki is díszítette a pogácsákat, de ahogy végzett, rögtön lenyalta mindegyikről a habot, nehogy kárba vesszen bármennyi is. :)








Tavalyi mézeskalácssütés:





6 megjegyzés:

Agi írta...

Nagyon ügyesek vagytok!!!Kriszta pedig úgy látom fő segitséged a konyhában!:))
Ági

Patri-cica írta...

Húha!...nem semmi!Gratulálok!
Nagyon szépek...!

Ugye-ugye?!...az illatok mindenben segítenek!
Máris megvan a karácsonyi hangulat!

:-)

Renáta baba írta...

Jaj de édesen serénykedik a konyhában!!Jövőre a kisebbik lányod is ott lesz!!!

Andici írta...

Nagyon ügyesek vagytok :) Én ma szándékszom sütkérezni, remélem összejön. Még mézeskalácsfűszert is beszereztem :p

Gabi írta...

Nagyon ügyesek vagytok!:)
Szkokán fiúk

Lori and Ruben írta...

Ugye milyen jó a vége felé járni? :) Aztán meg majd hogy fog hiányozni a pörgés, legalábbis nálam mindig ez van.
Kriszta ügyin segit! És milyen édi a tavalyi képeken:)
Debi