2009. augusztus 10., hétfő

István születésnapja képekben

A képeknél többet tulajdonképpen nem is tudnék írni róla, a szokásos családi összejövetel volt evés-ivással, tortázás-kávézással, beszélgetéssel. Még az éjszakai fennléteim és a fáradtságom is a szokásos volt. :D De nem éreztem, tiszta szívemből és nagy szeretettel készítettem mindent, hiszen Istvánomnak a szülinapja is csak egyszer van egy évben! Isten éltessen sokáig, Tatuskám!

Az ünnepelt a tortájával. Ő maga hozta be, mert annyira nehéz volt, féltem, hogy elejtem...



Csak addig volt Istváné a torta, amíg le nem tette az asztalra...:P:P:P




5 megjegyzés:

Loihi írta...

Isten éltesse sokáig! A torta a Te műved?
Puszi

VH írta...

Isten éltesse sokáig és sok boldogságot:) A torta pedig gyönyörű,ügyes vagy nem tagadom és ennek örvendek mert van mit tanulni és értékes.

U.i. nagyon sok minden történt velünk,úgyhogy még rázódtam vissza a normális kerékvágásba.Erről még beszámolók a naplóban mert ugyan a világért sem mondtam le róla.

Puszi

Gabi írta...

Isten éltesse az ünnepeltet!:)
Nagyon szép volt a tortája!;):)
Szkokán fiúk

Évi írta...

Boldog szülit Apának is.fantasztikus a torta:-), de ezt már megszoktuk Töled:-))

Pusz Évi

Renáta baba írta...

Isten éltesse sokáig az ünnepeltet!!!!