2010. augusztus 27., péntek

Játék - Iritől

Iri hívott játékba és én nagyon szívesen válaszolok a kérdésekre:

1. Mi a kedvenc étele a házastársadnak?
2. Mire szeret költeni a társad, ha költőpénze van?
3. Mi a kedvenc időtöltése a társadnak?
4. Mit szerettek együtt csinálni?
5. Mi segíti elő (nálatok) a jó kommunikációt?
6. Hogyan oldjátok meg a konfliktushelyzeteket?
7. Mivel egészítitek ki egymást a házasságban?
8. Milyen gyakran mondjátok egymásnak: "szeretlek"?

Játékszabályok:
1. Válaszolhatsz megjegyzésben vagy a saját blogodon.
2. Válaszolj röviden, lényegretörően és építő módon.
3. Szólíts meg 4 blogbarátot, aki folytassa a játékot!

1. Bableves, bécsi szelet, hal
2. Horgászfelszerelés
3. Zenélés, horgászás, alvás
4. Mindent, még a takarítást is (bár ilyenkor néha az idegeimre megy a zsörtölődésével: ez miért van itt, ez mér' nincs a helyén, ezt mér' nem raktad el...:P)
5. Van, amikor érdemes kitartani az igazad mellett, de van, amikor jobb, ha lemondasz róla. Egy kis plusz dicséret pedig még sosem esett rosszul pasinak!:)
6. Az előbb félig erre is válaszoltam. De a lényeg, hogy megpróbálunk mindig mindent megbeszélni; nagyobb horderejű kérdésekben sosem döntünk anélkül, hogy a másikat meg ne hallgattuk volna, véleményét ki ne kértük volna. Persze, ez nem zárja ki azt, hogy néha összezörrenünk, és van, hogy egy probléma megoldása (megbeszélése) több időbe is beletelik.
7. Istvánom a fej és a láb, én vagyok a szív, lélek. Leginkább így tudom kifejezni azt, hogy ő a racionálisabb, a gyakorlatiasabb, a földönjáróbb kettőnk közül, én pedig nagyobb hangsúlyt fektetek a belső dolgokra.
8. No, ez az én nagy bánatom. Szerintem túl ritkán. Ő meg úgy tartja, hogy azt tudnom, éreznem kellene. Ami így is van, de asszonyból lévén, jólesne a gyakoribb szóbeli megerősítés is! (Egyesek szerint meg örüljek ennek, mert ha túl gyakran mondaná, már gyanús lenne!:P:D)

Köszönöm Iri, a kérdéseket, én továbbadnám: Annának, Ágnesnek, Katinak és Aninak. Illetve, szabályszegőként, mindazoknak, akik szívesen válaszolnának a kérdésekre!:)

5 megjegyzés:

iri írta...

Koszonom kedves Edith.Nagyon megkapo oszinteseged.Batoritas szamomra, s gondolom masok szamara is epitoleg hat.

Kati írta...

Jó volt olvasni a párodról szóló infókat. :-)
...meg az is jó, hogy valaki kitalált ilyesmit is...

Köszi a lehetőséget!

Anna írta...

Jó ötlet volt Maresztől, hogy bedobta ezt a játékot a blogvilágba! Eredetileg múlt héten hangzottak el a kérdések pásztorkonferencián, házassági évfordulók margójára... Ott is jó volt, és itt is!
Nagyon köszönöm a megkeresést, jövök mihamarabb én is. Mé van felhalmozott játék lemaradásom, SAJNOS...

Maresz írta...

Edith,
én is köszönöm az őszinte válaszokat. A Jó Isten áldását kivánom továbbra is a házasságotokra!:)

4Gyerek írta...

Játékot nem venném fel, nem mert "hivatalosan" nem kaptam, hanem mert....nem és kész.
Szóval a 8-as ponthoz kis bíztatás.
Húgom élettársának van egy székely poénja, amit teljesen magáénak használ.
Szóval miután a székely legény megnősül, egy idő után kérdi a felesége: szeretsz te még?
Mire a székely: eccer már megmondtam. Ha változás állna be a folyamatba, arról majd értesítelek.
szóval tudod: nézőpont kérdése ;)