2011. augusztus 12., péntek

Sikeres első kör

Nem akarom elkiabálni, illetve a megmaradt része pontosan olyan fontos (bár igazából egy fokkal fontosabb is), mint az, ami tegnap lejárt, de sikeresen túl vagyok az elméleti vizsgán a jogosítványom megszerzése érdekében.
Izgultam, méghozzá nagyon, de sikerült 24 pontot összegyűjteni a 26-ból, a minimálisan kötelező 22-t kettővel meghaladva. örülök, és büszke vagyok. Most már csak a gyakorlati vizsgán is ugyanilyen jól szerepeljek!:)
Igazából nem félek, nekem ez az elméleti dolog volt a mumus, ettől tartottam jobban, de állítólag a vizsgához kifogtam a város legizébb rendőrét, aki tényleg csak hibátlan vezetésnél engedi át a jelölteket.
Mondjuk, szerintem ez normális és helyénvaló, sőt, kötelező is, úgyis van elég bunkó sofőr az utakon, akiknek nem tudom, ki adott könyvet!
No, most már úgyis mindegy, lesz, ami lesz, visszafelé már nincs út!:) Kérek szépen drukkokat 24-ére!!!!:)

Fotó INNEN.

9 megjegyzés:

Agi írta...

ok Sikert Kívánok a vezetéshez is!Bárcsak itt tartanák már én is de én sajna le kell utazzak Bukarestbe vlmi szem kivizsgálás miatt, csak ott tehetik rá a pecsétet...

Ági írta...

Hajrá Edith!
Én a magam részéről nem kimondottan szeretek vezetni, ám az életemet kimondhatatlanul megkönnyíti, hogy húsz éve van jogsim és autóm is. A szigorú rendőrt csókoltatom- de tényleg! Ez nem játék, még ha sokan annak is hiszik. Ja és ugye mindig bekötöd majd magad?
Puszi

Ágnes

Andi&Tomi írta...

Mennek a drukkok innen is :DD Én is nagyon szeretek vezetni, engem kifejezetten nyugtat is.Egyet értek Ági meg az angyalaival :)Puszi

sedith írta...

Ági, akkor neked is sok sikert kívánok! Nem kis utánajárás, az biztos!

Ágnes, az eddigiekből ítélve én nagyon szeretek vezetni. És eddig még sosem voltam ideges, amikorbeültem a volán mögé. De még ha nem is szeretnék, akkor is olyan helyzetben vagyunk, hogy már egyszerűen nem tudunk boldogulni úgy, hogy én busszal járok. Amikor István itthon van, nincs baj, de amikor kiszálláson van (és ugye, nem ritkán megy), akkor kész stratégiajáték, hogy hogyan jussunk oviba (két helyre), hogyan vegyem ki a lányokat stb, és olyankor valaki nekünk mindig vigyázzba kell, hogy álljon. Ez már nem mehetett tovább. Úgyhogy tényleg fontos lenne, hogy sikerüljön!
Biztonsági öv? Mi az?:O:O:O
Ne ijedj meg, anélkül soha el nem indulunk. Ha meg elfelejtenénk (ami az esetek nagyjából 1%-ánál, ha előfordul), akkor van két csicsergő és állandóan résen levő madárkánk, akik figyelmeztetnek, hogy Anyuka, apuka, nem kötöttétek be magatokat!:)

VH írta...

Hú,csak így tovább,szívesen lennék most a helyedben:)Gratulálok! Drukkolok és várom a további eredményt:)
Meddig tartott az elméleti oktatás? S úgy általában a sofőrsuli? Meglátod,már jobban fog menni a vezetés,mint az elméleti. Mindenki jobban szeret vezetni,mint írásban vizsgázni.
Milyen jóérzés lehet most neked:)

Ha minden jól megy, a képzés után én is állok neki a sofőrsulinak.
Sok puszi

Szitya írta...

Edith!
Téged "ismerve", eléggé "nyilvánvaló", hogy a többi is megy majd, mint a karikacsapás!
De azért szívesen drukkolok!
Puszi,
Szilvi

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Edith!
Ngayon ugyes vagy 22 kellett es 24 lett.Hajra csak igy tovabb es meglesz.puszika

iméon írta...

Gratulálok, biztosan ilyen ügyesen leteszed majd a többi részét is a vizsgának. Nekem nincs jogsim, nem is tudom, lesz-e valaha, de azt tudom, hogy minél később adom rá a fejem, annál nagyobb bátorság kell majd, hogy volán mögé üljek.

KömiMeli írta...

Gratula az elméleti vizsgához, holnapra pedig neked kívánom a népi Kína egynapi termését!!! :) Drukk!!!