2011. augusztus 24., szerda

Sikerült!!!:)

Most már a vezetés is. Holnaptól máris vezethetek, miután kiadnak egy igazoló írást a sikeres vizsgáról. A jogosítványomat 5 munkanapon belül küldik ki, úgyhogy, szerdán, ha minden igaz, már annak is birtokába jutok.

Végül kiderült, hogy félreinformáltak, mert az, hogy ki melyik rendőrbiztossal vizsgázik, csak ma reggel, rögtön vizsga előtt derült ki. És egy végtelenül tisztességes, emberséges, korrekt rendőrhöz kerültem. De tényleg, nem is tudom, milyen pozitív jelzőt írhatnék még.
Jól megdolgoztatott, az tény, a csodásan szép szemeimért:D, bizony, nem engedett át, de látszott benne a jóindulat, vagyis nem az volt a célja, hogy mindenáron elvágjon. Az igazság az, hogy eddig nem igazán csalódtam kellemesen a román rendőrökben, most viszont megtörtént.
Most már csak adja Isten, hogy bajmentesek legyenek a vezetős éveim.

UPDATE - aug. 25.: Igazolás a kezemben, és már vezettem. Igaz, hogy csak fel Anyuékig, meg vissza, de kezdetnek ez sem rossz. És ami a pláne, semmi idegesség nem volt bennem. Délután megyek messzébb is!!!:)
És ami még pláne, a zöld autónkat könnyebb vezetni, mint amelyiken tanultam. Ugyanolyan típusú autó, csak a mienk egy fokkal régebbi kiadás.:) És AZ ENYÉM!!!:) (Igaz, el szeretnénk adni, de amíg összejön, addig ez az enyém.:) ) Mert ha nem lenne külön autóm, akkor semmit sem érne a jogosítványom, ugyanúgy otthon kellene ülnöm, amikor István munkában vagy zenélni van, mint eddig.:)

11 megjegyzés:

VH írta...

Gratulálok!!! Most már tényleg,mindent elértél,amit egy nő megálmodhat magának:)

Tényleg,most kíváncsi vagyok mi fog jönni? :P Azért élünk,hogy fejlődjünk és tanuljunk:)

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Szivbol gratulalok neked!

sedith írta...

Hajni, Izabella, nagyon szépen köszönöm!:)

Hajni, azért az álmaim végére még messze nem érkeztem, de az álmok lehet, hogy azok is maradnak:) Kitűzött céljaim még vannak, most még nem lehet leállni, ugye, állandóan fejlődnünk kell, és a legjobbat kihozni magunkból.:)

KömiMeli írta...

Gratuláloooook! :D :D :D
(Én tudtam, hogy sikerül ;))

sedith írta...

Meli, köszi!:)Éppen túrógombócot készítettem. Vajon, kinek a receptje szerint?:)))))))))

Ági írta...

Gratulálok és üdv a női vezetők klubjában!
Egyszer Kijevben vettem egy matricát az autómra, egy női tűsarkú cipőt ábrázolt háromszögben. Bizony sokakat megmosolyogtattam vele és újra feltenném a kocsimra ha kapnék ugyanilyet, mert sajnos már tönkrement. Önírónia vagy mi volt ez de tényleg imádták a férfi vezetők és a tükörből láttam, hogy mosolyognak, mutogatnak rá.

Balesetmentes vezetést neked drága Edith!

Ágnes

sedith írta...

Ágnes, köszönöm neked is!:)

Natimi írta...

Nagy nagy gratula!Ügyes vagy Edit:)

Üdv a női sofőrök között:))

Nekem lassan tíz éve van könyvem,mert 18 évesen rögtön letettem:)Imádok vezetni!!Elmennék a világvégére is:))
Hamar belejössz meglátod,pláne,hogy van saját autód amivel akkor és oda mész ahová akarsz:)!

Balesetmentes közlekedést kívánok neked!:)


Ági,nagyon ötletes az a matrica:)Én is kitennék szívesen egy olyat:))...már csak azért is:D

sedith írta...

Jah, a matrica, tényleg, akartam is írni, hogy szívesen elfogadnék egy olyat!:)

Timi, de jó neked! Nekem enm volt lehetőségem akkoriban sem jogsit szerezni, de mégha lett is volna, nem lett volna, mit vezetnem. Szóval, én inkább örülök annak, hogy most szereztem ("felnőtt fejjel" - de ezt kéretik nem félreérteni), és most van is lehetőségem rögtön vezetni. Mert ha évekig nem ültem volna autóba, most nem hinném, hogy mernék vezetni.

Vildi írta...

Gratulálok,és ne feledd:biztonsági övet becsatolni!:D

Szitya írta...

Ügyes vagy Edith - bár ehhez eddig sem fért kétség!
Csak óvatosan!
Puszi,
Szilvi