2012. augusztus 2., csütörtök

Hosszú út

Szombaton lesz Csíkszeredában a Pityókafesztivál, amin az Erdélyi konyhával testületileg részt veszünk, természetesen, versenyben. Most csak úgy tudok eljutni, hogy megyek-és-jövök, nem szánhatom rá a hétvégét a kiruccanásra. Mivel vonattal, busszal nem jó az összeköttetés, vagy csak egyszerűen túl hosszú időbe telik, hát ... autóval kell mennem. És valljam be? Eléggé félek. Igaz, nem egyedül utazom, hanem Anival ketten megyünk (őt hívtam, hogy tényleg ne egy szál magamban kelljen ilyen hosszú útra indulnom), de akkor is. Ilyen hosszú utat még nem tettem meg, nem vezettem egyhuzamban ennyit, főleg nem úgy, hogy egy tapasztalt sofőr ne lenne mellettem. De sajnos, István zenél, Csaba dolgozik, Édesapám kórházban, más pedig nem is jöhet most szóba.
Tudja fene, nem a vezetéssel van bajom, mert az hál'Istennek, jól megy, meg aztán nagyvárosokat sem érintek az útvonalon, amik megizzasztanának, amíg kikecmergek belőlük, de megriaszt az út hosszúsága, meg az, hogy - bár tudatosan nem gondolok rá - ha egy defektet kapnék véletlenül, azt sem tudnám, honnan fogjak neki.

Szóval, szombaton hosszú út vár rám, drukkoljatok, hogy szerencsésen megjárjam, megjárjuk. Jaj, és az Erdélyi konyhának is lehet drukkolni!;):)

5 megjegyzés:

VH írta...

:)Holnap felkereslek valahol a parkban:) Jó lesz?

És ne félj,mert baj nem lesz az biztos,csak egy kicsit meg vagy ijedve ami érthető.

Jó utat!

zafiram írta...

Meg tudod csinálni! Hajrá, Edith! Addig van baj, amíg be nem ülsz az autóba és el nem indulsz. Imádkozz és legyen nálad mobil. NEkem ez a kettő eddig mindig nagy biztonságérzetet adott. Várom a beszámolót a hétvégéről!
M

VH írta...

Örvendek,hogy láthattalak,bár az igaz,hogy most találkoztunk egyszer...de bízok abban,hogy még fogunk találkozni a gyerekekkel együtt is. Nem tudom mennyire igaz,de volt egy olyan érzésem,hogy nem nagyon akartál beszélgetni.Lehet,hogy rossz időpontban mentem oda s láttam nem volt időd:) Elnézést,hogy őszinte voltam:)

Minden jót:)
hajni

Virág írta...

Drukkolunk és szurkolunk! Nyugi, ugyanúgy kell hajtani az autót, mint bármikor máskor :)

Névtelen írta...

Ügyes vagy! fog ez menni ne félj!