2012. augusztus 5., vasárnap

Jelentés és kérés

Jelentem, hazaérkeztem! Majdnem éjfélkor, de szerencsésen megjártam Csíkszeredát, a legeslegkisebb gubanc nélkül.:) Hazafele jövet Idecsen még eltöltöttem vagy két órát, ezért indultam olyan későn. Tényleg jó volt minden, és nagyon élveztem az utat. Ani az elején még nem annyira, amikor, hogy úgy mondjam "még nem vettem fel a ritmust":D, és azt hitte, délre sem érkezünk meg. Erre fel már a tervezett időpont előtt megérkeztünk::) Jaj, és persze, NYERTÜNK IS!!!!:) Méghozzá ELSŐK lettünk a sült ételek kategóriában!!!!

Ezenkívül egy kérést szeretnék intézni mindenkihez, aki olvassa a blogomat: részt veszek egy versenyben, ahol egy nagyon klassz kuktát lehet nyerni. Ha 10-éig minden nap nyomnátok egy lájkot a receptemre, nagyon örülnék, és nagyon hálás lennék. Sajnos, igazán a végén kullogok, először nem is akartam írni semmit, de rájöttem, hogy ezek a lájkolós "versenyek" nem arról szólnak, hogy kinek milyen a receptje vagy a fotója, hanem  arról, hogy ki hogyan tudja mozgósítani az ismeretségi körét. Úgyhogy, most én is félreteszem ellenérzéseimet, és megkérlek benneteket, hogy lájkoljatok. Köszönöm előre is mindenkinek. Itt tehetitek meg: http://gatestesanatos.ro/Cu-clatita-la-control/clatite-integrale-cu-crema-caramel-si-fructe-asortate.html

1 megjegyzés:

VRJúlia írta...

Üdvözöllek:)Örülök, hogy olvashatlak, talán egy jó évnyi kihagyás után.
A palacsinátt többször kedveltük, remélem, segítettünk:)