2010. augusztus 17., kedd

Nyaralás, Szováta, wellness

Erről rövidebben fogok írni, mert tulajdonképpen nincs túl sok, amit írjak.

A wellnesst a mi esetünkben kicsit szűkebb értelemben kell venni, hiszen két gyerekre ketten voltunk, tehát valamelyikünknek szinte mindig a lányokkal keleltt maradnia, hogy a másik lazulhason egy picit. Ebből kifolyólag a rá szánt idő sem lehetett túlságosan hosszú, így természetes, hogy túl sok minden nem fért bele. Pl. a fitnessterembe egyszer sem jutottam el. Ha már volt egy kis szabadidőm, azt inkább szaunázással és lubickolással töltöttem én is. István ugyanígy volt vele.

Kedden reggel sikerült együtt menni lazulni. 7-kor nyitnak és mi pár perccel 7 után már mentünk is. A lányok még aludtak és reméltük (be is jött), hogy legalább fél-egy órát még szintén azt teszik. Így aztán, amikor még kevesen voltak, tudtunk kettesben szaunázni, majd fürdeni. István mindig a sósvízű medencét részesítette előnyben, ő azt élvezte, hogy a jó meleg (32-36 fokos) vízben csak üljön, lebegjen, semmit sem csinálva, én viszont az édes vízben voltam elememben. Én mozogni és "dolgozni" szerettem, hogy leadjam mindazt, amit a semmittevéssel, de evéssel magamra szedtem.:D

(fotók a kisvideóból kiragadva)
Szóval, a szauna jelentette nekem és Istvánnak a wellnesst, illetve a lubickolás, amit a láynokkal együtt, vagy külön-külön megejthettünk. Én, mindenesetre, naponta kétszer igyekeztem lejutni a szaunába, sikerült is három napon át, illetve péntek reggel, rögtön nyitás után is még egyszer. Kipróbáltam a finnszaunát és az infraszaunát is, nekem a második jött jobban be. Magas (60-70 fokos), de mégis elviselhető hőmérséklete és száraz levegője nekem jobb volt, mint a másiknak a még magasabb hője és magas páratartalma. István csak a finnszaunában volt, neki a 60 fok meg sem kottyant, nála 80-nál kezdődött az ideális hőmérséklet, sőt, egy alkalommal 110 fokon ülte le a 15 percét. Nem sokkal előtte én is bementem abba a fülkébe, de 2 perc után, amikor szabályosan tüzelt az orrom a levegővételkor, jöttem is ki.

Jó volt, nekem ez is bőven elég volt a lazuláshoz, kikapcsolódáshoz. Ha esetleg többet is szeretnék, ahhoz, tudom, gyerekek nélkül kellene menni. És már motoszkál bennem, hogy majd valamikor télre foglaljak szobát kettőnknek, mondjuk max. egy hétvégére. ;):)

10 megjegyzés:

VH írta...

jaj,de jó lehetett,úgy hiányzik nekem az úszás:(
Tavaly amikor ott voltunk még semmi sem volt készen,sétálni se lehetett Szovátán,nemhogy fürdeni.

Látom sok változás történt Szovátán egy év alatt a képeket elnézve.

Az idő milyen volt?

sedith írta...

HAjni, éppen azon tátottuk a szánkat, hoyg tavaly még romtelep és nem fürdőtelep volt Szováta, de már akkor azt mondtuk: ahhoz, hoyg újjá varázsoljanak valamit, először rombolni kell. Itt megtették és megérte, mert az eredmény tényleg szép lett.
Azért a Medve-tóban tavaly is lehetett fürdeni, mi kétszer is voltunk! Vagy te a szállodára gondolsz? Én úgy tudom, hogy ott is már évek óta üzemelnek a medencék!
Köszi a kalandparkos pontosítást! Éppen azon sakkozgatok gondolatban, hoygan jussunk el egyszer oda is még a hidegek beállta előtt!:)

Natimi írta...

Na látod,ez jó ötlet Edit:))
Mi januárban mindig ide megyünk egy hosszú hétvégére.Idén igaz Valentin napi meglepetésként mentünk el:)De nagyon klassz,amikor egy picit egymásra tudsz figyelni.Lubickolhatsz,szaunázhatsz,fekhetsz,ehetsz,ihatsz,akkor amikor akarsz és beszélgethetsz,annyit,amennyit csak akarsz,megszakítások nélkül:))Nagy szükség van a gyerekek nélküli pihenésre is.

A Danubiusba mi kb 5-6 éve járunk rendszeresen.Azóta minden évben működött.Legalábbis amikor mi mentünk semmi gond nem volt semmivel:)

Gondolkodj el rajta Edit,mert mindig van valami jó kis ajánlatuk,amit kb ennyivel megúszhattok,mint most.

Puszillak,
Timi

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Sziasztok!
Hat tavaly tenyleg le volt rombolva minden de biztosan most az iden minden szebb.
Tavaly voltunk 5 napra mert mar tovabb nem birtuk mert folyton csak a hazba kellett ulni a sok esozes miatt.
Remelem az iden jobb lesz es tovabb tudunk nyaralni vagyis maradni es azt is remeljuk hogy sokkal jobb lesz es szep ido.
A fitness terem biztos jobb lett volna,mi meg ennyit sem fogunk tudni csinalni mint ti mert a gyerekek nagyon kicsik es mindketten kellunk nekik.puszika

sedith írta...

Timi, igyekeztünk mi mindig programokat csinálni kettesben, de tavalyig nehezen jött össze. Tavaly aztán végre sikerült, amikor elmentünk Zeteváraljára, idén meg amikor Bözödön voltunk. persze, ez így elég kevés, de idén azért nem panaszkodhatunk, emrt a láynok voltak Édesanyáméknál is és akkor itthon bár, de mégis csak ketten voltunk. :)
Télen még sosem jött össze, hoyg elmenjünk valahová, de nagyon jó lenne. Azért egy téli egyszerű hétvége, biztos nem kerülne ennyibe még a Danubiusban sem. :)

sedith írta...

Izabella, tudom, miylen még kisebbekkel! Eddig a mi nyaralásaink sem igazána pihenésről szóltak! :( Remélem, hoyg tényleg szép időt fogtok ki ti is és jól fogjátok majd érezni magatokat!:)
Puszillak:)

VH írta...

Tavaly épp júniusban mentünk Szovátára,és az igazság az volt,hogy még a Medve tóban sem lehetett fürdeni. Rossz időt fogtunk ki minden szempontból.Most látom először nálad,hogy van wellnes fürdő is a szállodában,és épp ezt nagyon szeretem.Eddig nem tudtam róla.

Eszembe se jutott,hogy kikeressem a kalandparkról szóló interjút vagy képeket.De ez a feladat rád maradt:P Tudod,most semmit se szabad csináljak,nemhogy utazni és kirándulni.Hiányolom a kiruccanásokat.

Még az idén el tudtok menni a kalandparkba,hiszen nincs olyan messze csak a jó időt kell kifogni:)
Van egy sor listám ahová el szeretnék majd menni gyerekkel,majd leírom( az időt és azt a pénzt nem fogom sajnálni).

Kati írta...

Hú!!! Ott hagytátok a lányokat egyedül a szobában? :-o

A téli wellness-hétvégén csatlakozhatnánk esetleg? ;-)

sedith írta...

Igen, Kati, zárt ajtókkal (bejárati és erkély) kb. 35-40 percre, amíg aludtak. Vannak már annyira ügyesek, hoyg ha véletlenül közben meg is ébredtek volna, elfoglalják magukat valamivel. De aludtak, mint a tej, amikor felmentünk.:)

Kati írta...

De jó!!!
Nálunk Tomi szerintem ezt 10 év múlva sem akarja majd megengedni. :-P