2011. augusztus 8., hétfő

Nyaralás 2011. - Hangulatképek

Mégsem fejeztem be a nyaralást. Van néhány fénykép, amit mindenképpen meg szeretnék itt örökíteni, mert ha csak elmentem egy dvd-re nem valószínű, hogy gyakran nézegethetem, pedig szerintem néhány közülük eléggé sikeres. Tanulmányozgattam, kísérletezgettem a fotómasinával, mert rengeteget tud, de nincs kihasználva.Mindegyik eredeti színeivel van, semmit sem "miskuráltam" rajtuk.:)

Napfelkelte a tengeren (kedvenc fotóm az első, minden szerénységet félretéve, szerintem amolyan képeslapra illő.:P):





 Állatok- madarak:







 Holdfényes éjszaka:




Ez, az:



2 megjegyzés:

Kati írta...

Nagyon szépek!

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Gyonyoruek,mindent vissza olvasva pozitivummal,negativummal,extrakkal es havaijal osszevetve mindent nagyon klasz a tenger es nagyon jo lehettett nektek,jovore mi is megyunk.puszika