2011. augusztus 7., vasárnap

Nyaralás 2011. - Egyebek, főleg képekben

Rengeteget heverésztünk, pihentünk, aludtunk:





Szinte minden hajnalban felkeltem, és Krisztával lementem a partra. A sós, párás levegő jót tesz neki; sajnos, szüksége van rá.:( Első alkalommal megébredt, és végig beszélgettünk, figyeltük a sirályokat, utána már úgy mentünk, hogy hátizsákba pakoltam minden cókmókot, őt pizsamástól a vállamra vettem, és fél 8-8-ig ott aludt a parton. Nagyon jó megoldásnak bizonyult ez, különben nagyon fárasztó lett volna ez a program számára. Miután megébredt, mindig talált néhány pajtást, akivel játszadozott. Az állandó játszótársak Csenge és Alex voltak.:)




Volt séta is a sekélyesben:


Fürdés közben volt még sok-sok homokozás, várépítés, "tengerásás", csak ezekről nem sok fotó készült:



És sok-sok kagylót gyűjtöttünk:



És voltak beszélgetős esték. Volt, hogy a gyerekek már aludtak, és csak mi, nagyok dumáltunk, volt, hogy ők is ott voltak, és közben hancúroztak. Meg tökmagoztunk. :)



És még voltak sétálós esték, hol a városban, hol a parton, és minden nagyon jó volt. :)

3 megjegyzés:

Kati írta...

Milyen jó ötlet, hogy Krisztát levitted a partra. :-) Kis angyal, hogy' alszik! Mi baja van?
...és milyen jól lefogytál már!

sedith írta...

Kati, egy ideje hol sípol, hol hörög a tüdeje. A doktornő meg sosem kapja el in flagranti a dolgot. Amikor viszem hozzá, sosem hall semmit. Pedig tüdőgyógyász. Pénteken Ani vitte a családorvoshoz, mert belázasodott: semmi baja. Tiszta tüdő, minden, máskor meg úgy sípol, hogy szabad füllel hallom és megijedek tőle. De a végére járok, mindenképpen!

És köszönöm a dicséretet. Valóban elég sokat fogytam, de sajnos, azóta egy-két kiló visszakúszott. Bár nyáron mindig is nehezebb volt fegyelmezettnek lennem, mint az év többi időszakában!:P
Azért még le szeretném adni a maradék 5-6 kilót is!!!

Agi írta...

nagyon szuper kis nyaralásban volt részetek, én is mindig pizsamásan hurcoltam le Jázmint a partra, élvezte is, hogy itt ébredett fel:)).
Sajnálom a sípolást, sajna ismerős Jázminnál nem is volt ennyire erős mint most Árminnal neki már kezdődleges asztmája van sajna.Jázminnak szerencsére már kutyabaja.
Puszi nektek.