2013. július 14., vasárnap

Hurrá, nyaralunk! :)

Már 4 éve (amikor Ágnes beszámolóit olvastam), hogy eljátszadoztam a gondolattal: hátha egyszer mi is eljuthatunk ide, hátha egyszer nekünk sem lesz annyira elérhetetlen egy gyönyörű tengerparti nyaralás. És azóta is csak eljátszadozgattam, mert mikor ezért, mikor azért eddig nem juthattunk el. Természetesen - bár ezt ilyenkor nem szép emlegetni - mindig anyagi okai voltak a dolognak, mert akárhonnan is nézzük, egy ilyen utazást nem lehet csak úgy farzsebből kifizetni, mégha idejében, azaz kedvezményesen is lefoglalja az ember...

No, de a Jóisten úgy akarta, hogy mindössze 4 év után ne csak álom legyen egy ilyesmi, hanem valósággá váljon, és mi is igazi turistaként lógassuk lábunkat, süttessük magunkat a "bolgár riviérán". Úgyhogy, most péntek óta itt vagyunk Szent Konstantin és Elena városában, és a Grand Hotel Varna Resort Dolphin Marina nevű szállodájában élvezzük a nyarat.

Az ideutazásunk csodás volt (leszámítva a Giurgiu-i szúnyogcsípéseket), a helyszínen pedig éppen az fogadott, amit vártunk. Eleinte kissé csalódottak voltunk a szobánk elhelyezése miatt, mert állandóan végig kell sétálni a hosszú folyosón, de a hátrány előnye, hogy legalább sétálunk is egy kicsit (pl. evés után :D), illetve végül rájöttünk, hogy itt a legszebb a kilátás az erkélyről: pont a medencékre látunk, de a hullámtörő gátakon túl a nyílt tenger is a szemünk elé tárul. :) Az étel fantasztikus és rengeteg; nagyon kell vigyáznunk, hogy csak éppen annyit együnk, amennyire szükségünk van, mert a felhozatal erősen csábító. Saját magunk alkotta szabály szerint semmit sem hagyunk a tányérunkon, nem pazarolunk. Aki még kér, megy és még vesz magának.
A környék? Bevallom, fogalmam sincs, milyen. Bár én nagyon szeretnék elmenni, szétnézni a környéken, a szállodakomplexumból még csak egy kis parti sétára távoztunk el. Igaz, nagyon nincs is szükség elmenni, mert itt mindent megkapunk, amit szeretnénk; a "való világot" úgysem láthatjuk meg a közvetlen közelben. És most már beletörődtem: családunkból csak nekem van állandóan mehetnékem, én akarok mindig újat látni, felfedezni, a többiek beérik a láblógatással, lubickolással. :)

Néhány fotó:
Majdnem napfelkelte...

Megtört hullám...

A szállodánk ... egy része, háttérben a Dolphin hotel

A gyerekparadicsom-részleg

Hú, milyen mély...

Ismerkedés a Nagy Vízzel .... jujj, de hideg! :)

Kati írta...

Edith, jó nyaralást Nektek, érezzétek jól magatokat, töltődjetek fel egész évre:) Puszi:)

Virág írta...

Hurrá! :) Megérdemeltétek, hisz olyan keményen és annyit dolgoztok! Pihenjetek sokat! :)